ads

Slider[Style1]

Style2

Style3[OneLeft]

Style3[OneRight]

Style4

Style5


   Samsun'da milyonda bir görülen ''Epidermolizis bülloza'' hastalığına yakalanan ve bütün vücudunun tamamını saran yaralar sebebiyle acı çeken Emirhan'ın ailesi yardım toplayarak aldıkları ilaçları sattığı ve bunu pazar haline getirdiği iddia edildi.


Samsunda Haber'in yayınladığı ''Milyonda Bir Görülen Hastalık Samsunlu Emirhan'ı Eritiyor'' adlı haberiyle gündeme getirdiği haber üzerine, haber merkezimize yoğun bir şekilde Emirhan'a yardım talepleri geldi. Yapılan haber üzerine yardım etmek isteyenlerin yanı sıra bu ailenin düzenbaz olduğu iddiaları da yapıldı.

EMİRHAN'I KULLANIYORLAR


13 Milyonda bir görülen amansız bir hastalık olan ''Epidermolizis bülloza'' başka bir ismide Kelebek hastalığının kesin bir tedavisi bulunmazken sadece acıları biraz olsun dindirmek için ''coresatin'' adlı krem kullanılıyor. Samsun'da Emirhan için başlatılan yardım kampanyasında ailesi ''para yardımı istemiyoruz sadece krem alıp göndersinler, Emirhan'a günde 4 ila 5 tüp ilaç kullanıyoruz. Yardımseverler bize coresatin adlı kremi alıp göndersinler, ilacın bir tanesi 30 lira, günde 4-5 tüp kullanıyoruz. Artık gücümüz kalmadı'' dedi.

Samsunda Haber okuyucuları bu çağrı üzerine yardım etmek için kollarını sıvadı. Ama haber merkezimize gelen bir detay şok etkisi yarattı. İddialara göre; '' Emirhan'ın ailesi kendilerini acındırarak yardım yopluyorlar. Daha öncede Gülben Ergen'in programına katılarak yardım istediler ve 90 bin liralık yardım aldılar. Sürekli bu şekilde yardım kampanyaları düzenletip coresatin adlı kremi alıyorlar. Bu krem eczanelerde 30 liraya satılıyor. Yardımdan aldıkları kremleri yine Kelebek hastası olan diğer hastalara 20 -25 liradan satıyorlar. Bunlar yüzünden gerçekten mağdur olan insanlarda parasızlıktan ilaç bulamayarak genç yaşta hayatlarını kaybediyorlar'' dedi.




Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yukarı